
Igår, 11. juni, åbnede en helt ny udstilling om den grønne trepartsaftale på Stort Torv i Holstebro.
Det er fotograf Mikkel Jézéquel her fra Alopex Media, der står bag størstedelen af fotografierne i den billedbårne udstilling, og det var fedt at opleve, at det store arbejde nu præsenteres.
Det er Holstebro Kommune, der står bag udstillingen, som er tænkt som en anderledes måde at formidle det lidt “tørre stof” på.
Håbet er, at mange mennesker vil stoppe op på deres vej og blive lidt klogere på den grønne trepart og den gennemgribende omlægning af det danske landskab, vi står over for.
Hvad er den grønne trepartsaftale?
Hvilke problemer står vi over for?
Hvad skal der sker?
Hvad er målet på sigt?
Udstillingen kan opleves på Store Torv i Holstebro de næste 14 dage.
Herefter rykker udstillingen først til Landsskuet i Herning og dernæst videre ud i det danske sommerland til Viborg og Lemvig.





