
Nu er det godt to måneder siden, vores store projekt så dagens lys:
Bogen “Bæveren i Danmark” udkom endelig efter fire års intenst arbejde.
Det har været helt utroligt at nå dertil, hvor bogen endelig blev trykt og kom ud og leve.
Og vi har haft en vild tid efterfølgende.
Vi er så stolte og glade over den gode modtagelse, bogen har fået.
TAK til jer, der har købt og læst og meldt tilbage til os!
For et par uger siden kunne vi desuden åbne mailen til en rigtig flot lektørudtalelse.
Bogen har derudover været omtalt i blandt andet:
– Politiken
– Naturguide.dk
– Natur og Miljø
– Flora og Fauna
– Folkebladet Lemvig
– Dagbladet Holstebro-Struer
– Dagbladet Ringkøbing-Skjern
– Flensborg Avis
– Skive Folkeblad
– Midtjyllands Avis
– Frederiksborg Amts Avis
– De fem dagblade udgivet af Sjællandske Medier (Dagbladet Roskilde, Sjællandske, Nordvestnyt etc).
– Nordjyske Stiftstidende
– Århus Stiftstidende
M.fl.
Vi er evigt taknemmelige!
